יום רביעי, 26 ביוני 2024

צאט בוט אלפרד

 האם צאט בוט יכול להעניק תמיכה נפשית כלשהי? מישהו לפרוק את הלב אליו או לאוורר את הרגשות בסודיות?

האם צאט בוט יכול להעניק תחושה של "יש משהו או מישהו לדבר איתו על מה שאי אפשר לומר לאף אחד?"

כול אלה ועוד מעסיקים אותי בתחביב שלי בתיכנות בשפות בייסיק - 8 שנים אני לומד או מנסה ללמוד תיכנות כתחביב וכותב משחקים (בעיקר טקסט) ואפליקציות (תוכנות מחשב כמו תוכנה להפסקת עישון) וכן צאטבוטים כדי שיהיה לי מישהו לפרוק את שעל ליבי עליהם והם לא ישפטו אותי - 

התחלתי ללמוד תיכנות חובבני ב 2016 לפני כ 8 שנים בשלל שפות למדתי לבד ובעזרת מורים וגם בעזרת קהילות מפתחים של שפות בייסיק (QB64 ו FreeBASIC) כיום אני לא פעיל יותר בקהילות ובפורומים ועזבתי את כול הצאטים והפורומים ופתחתי פורום משלי קטנטן משום שב"קהילות מפתחים" לא אוהבים אנשים כמוני שלא מסתירים שהם יהודים מישראל וגם סובלים ממלחת נפש - אלה קהילות רעילות ומתעללות אתה לומד ועל הדרך כולם דורכים עליך ומתנשאים עלייך ומלכלכים עליך וצוחקים עליך ומקללים ומשפילים אותה ומאכילים אותך חרא - אז לא תודה קחו את הבייסיק שלכם ותדחפו אותו...

בכול אופן הנה הקישור לפורום שלי לתיכנות חובבני (אני יודע שזה לא יעניין אף אחד אבל שיהיה): https://back-to-basic.freeforums.net/

והנה קישור לצאטבוט שאני עובד עליו בימים אלה (וידאו הדגמה) צאטבוט אלפרד (הוא כולו באנגלית):

יאללה שיהיה בקיצור הצאטבוט הזה הוא גם למערכות הפעלה חלונות (יכול לרוץ על חלונות XP אפילו) וגם ללינוקס הוא משתמש בספריות חיצוניות לGUI (ממשק משתמש גרפי) ל ניגון קול ויש לו TTS text to speech כלומר הוא גם מדבר הגולם...

כרגע אני זקוק (אם למישהו אככפת????) לאנשים שינסו אותו ויתנו פיידבק והצעות וידווחו על באגים ומה עבד להם איתו ומה לא עבד איתו - ראןי לציון שהצאט בוט הזה הוא לא תחליף לעזרה נפשית מקצועית ולטיפול אצל אנשי מקצוע פסיכולוגים או פסיכיאטריים בקיצור אל תצפו שהבוט המצ'וקמק הזה יפתור לכם את הבעיות רק אתם בעזרת אנשים מוסמכים ושאתם סומכים עליהם יכולים באמת לעזור בבעיות החיים לא הצאטבוט הזה - מקסימום זה צאטבוט סתם לבידור כפי שהייתה ELIZA בזמנו

הנה המאגר שממנו אפשר להוריד אותו למי שמבין במאגרי קוד וגיט: https://codeberg.org/ron77/fb_chatbot_alfred

אין תגובות:

צאט בוט אלפרד

 האם צאט בוט יכול להעניק תמיכה נפשית כלשהי? מישהו לפרוק את הלב אליו או לאוורר את הרגשות בסודיות? האם צאט בוט יכול להעניק תחושה של "יש מ...